Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 5 maart 2011

geitenjongen

ik loop heel rustig door de stad. kom ik daar in een keer geitenjongen tegen. hij kijkt op van zijn i-phone (of hoe je dat dan ook maar schrijft) en ziet me staan. ik zeg: "hey <stophierzijnechtenaam>". hij kijkt me aan en lacht heel schattig terwijl hij me begroet.
na een tijdje hebben we een heel gesprek over muziek en hoe slecht lady gaga is enzo. hij blijft gewoon nog steeds bij zijn je-moet-je-cello-roze-verven-standpunt waarop ik hem nog een keer probeer duidelijk te maken dat roze echt de afschuwelijkste kleur ooit is. daarna gaan we het maar over mijn haar en de zachtheid ervan hebben. (OKÉ MENSEN, NU EVEN SERIEUS. MIJN HAAR IS (NET ALS MIJN NEK) DUS NIET ZACHT, BEGREPEN...) ik vind het niet zacht, dus hij weer voelen en hij vindt van wel. ik geef hem mijn vernietigende blik zodat hij in elkaar krimpt van angst. snel lach ik weer, want hem zien lijden doet mij ook pijn. op dat moment pleurt de boodschappentas uit elkaar en valt alles op de grond. ik buk me om het op te rapen en hij helpt me ook gewoon nog het is gewoon zo awesome! en gewoon van AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH. snapje? en zucht geitenjongen. hmmm... is hij niet gewoon de nomheidhemzelve? tja anne, ik kan er niks aan doen, maar hij is en blijft nommerder dan John.
hoe dan ook, ik ben ook niet helemaal dom en tijdens het boodschappenopruimmoment raak ik zijn hand "perongeluk" aan. hij kijkt me recht in de ogen en zegt:"KUNNEN JULLIE OOK KLOKKIJKEN?"
tja, dat was een boze meneer pijper die mijn mooie dagdroom verstoorde. alleen maar omdat de gehele klas niet op zat te letten. of in elk geval het grootste gedeelte. alleen martijn en mini wel. maar die tellen even niet. dat was dus twintig minuten nablijven voor ons. want ik was zo geweldig om op zijn klokkijkvraag te antwoorden:"Ja, nog tien minuten.". dat werden er dus dertig, aldus meneer Pijper.
daarna wel met groot deel van "the gang" alsnog naar de stad uitgerukt. geen geitenjongen, wel die lelijkerd van een OSD die ons volgens mij gewoon stalkt en heel erg aso is. het was leuk. ik kreeg van die marjoleinheefteenhoedenhoofd-achtige opmerkingen naar mijn hoedenhoofd geslingerd. maar het was als compliment bedoeld. en ik had een halve rookworst op een broodje van de HEMA, mijn beste vriend. hmmm, VLEEEEEEEEES.

met vriendelijke groeten, Marloes Tijmlaan. (anagram van Marjolein Talsma, oftewel mijn naam)

4 reacties:

Vera zei

Yay!
C'était tres jolie!

Manon zei

Die rookworsten bij de HEMA zijn echt lekker, totdat ik hoorde hoe het gemaakt werd. Als het waar is natuurlijk. Waarom heet 'ie eigenlijk geitenjongen?

Aradion zei

John > GJ.

Stiene Saenen zei

Haha echt leuk om te lezen :D x