Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 27 maart 2011

Wat doe ik fout?

Het is zo oneerlijk. Iedereen krijgt het gewoon voor elkaar om iets met een jongen te krijgen. Iedereen. Zelfs Grietje (ze heet Manon, vraag me niet waarom we haar grietje noemen...). En Grietje is zo'n meisje van: "Jongens, wat zijn dat? Ze zijn zo niet interessant, ik besteed liever tijd aan dolfijnen en irritant zijn dan aan jongens. Ik heb ook totaal geen behoefte aan een vriendje.". Althans, dat was ze tot voorkort. Nu heeft dat kind gewoon al twee weken een vriendje. Oh, je moet trouwens niet denken dat ze er ook maar iets voor gedaan heeft, ze zag hem niet eens staan totdat hij haar vroeg. Het is zo oneerlijk.
En neem dan dat mens in de pizzeria (PIZZAAAAAAAH) gisteren. Ze was daar met een niet al te onaantrekkelijke man en had een pasta besteld. Ze zette haar ellebogen of tafel, greep haar bord vast en kon haar vork niet vasthouden als een normaal, beschaafd mens, nee, ze hield hem letterlijk in haar handen geklemd door middel van een vuist. Met die vork nam ze enorme happen, en smakken dat ze deed. Echt niet normaal. En af en toe liet ze ook zo'n enorme boer en het was gewoon niet om aan te zien/horen. En die lach, ik denk serieus dat zelfs een nijlpaard daar jaloers op zou zijn. (ja, vanaf nu lachen nijlpaarden heel hard en paardachtig)
Ik weet hoe ik mijn vork moet vasthouden, ik smak niet en eet keurig met mijn bestek (alleen toen niet, want ik ga geen pizza met bestek eten. Ik bedoel maar, hallo, pizzapunten eet je met je handen!). Ik denk elke avond braaf de tafel met messen rechts en vorken links. Ik laat geen boeren in het openbaar. Ik ben degene die wel zeker iets aan een relatie wil doen (ik ben ook degene met een roostersamenvatting in mijn tas. (roostersamenvatting = een routebeschrijving van waar ik allemaal langs moet om hem zo vaak mogelijk tegen te komen)). Ik ben goed opgevoed en volgens sommige mensen af en toe behoorlijk droog (wat betreft mijn humor. Niet van, Marjolein, je gaat nooit onder de douche en je hebt watervrees, dus je bent heel droog omdat je niet nat bent. Want ik heb geen watervrees en ik ben dol op zwemmen.).
Oké, ik geef het toe, ik kan soms brutaal zijn. Of arrogant. En ik kan hele gemene opmerkingen maken. Maar dat doe ik meestal niet. (de opmerkingen dan, de brutaalheid blijft).
En toch ben ik degene die alleen overblijft en werd dat meisje van net na het eten vol op de bek gepakt door de niet al te onaantrekkelijke jongeman die naast haar zat.
WAAROM? WAT DOE IK FOUT?

Nu heb ik honger, veel plezier met de zomertijd en alvast een prettige verjaardag. (Ik weet niet wanneer jullie jarig zijn, maar dat doet er niet toe.)

Sorry, dit was alweer een rampzalige post, ik moet er echt wat aan gaan doen.

~Marjolein~ (Leuk golvend streepje)

~Oh, Charel, mocht je dit lezen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

3 reacties:

Lisa zei

DAT VRAAG IK ME DUS OOK AL EEUWEN AF.
Maar rustig maar. Je zult niet de laatste zijn die zonder vriendje overblijft. Dat ben ik namelijk. En Flikkie, want die krijgt iets met Ellen. Dat is geen jongen, dus geen vriendje.

Vera zei

Huil. Forever Alone.
Ik wil Cadsz ;___;

Anne zei

Jij zal ook vast en zeker wel iemand krijgen hoor, wacht maar af. :)