Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 5 april 2011

Meet the family

Ja, zo onderhand weten we wel wie ik ben. Een nooit lerend, arrogant, momenteel slecht bloggend en hyperactief derdeklassertje met een zwak voor geiten. Maar ik ben niet geheel en al alleen in de momenteel niet goed verwarmde, dus ik ga even een vest aan trekken, huis.
Jammergenoeg niet nee. Er zijn er meer, veel meer. Dus bereid je maar vast voor...

Zie hier, mijn vader:
Al weer een blauwgeoogd persoon in mijn familie. Want ja, ik ben de enige zonder blauwe ogen.
Zoals men kan zien is mijn vader grijs en gerimpeld. Er wordt beweerd dat hij al heel vroeg grijs werd, maar eer ik dat geloof moet er nog heel wat gebeuren. Hij heeft gewoon te lang in de wasmachine gezeten en is daardoor gaan rimpelen en de kleur is uit zijn haar gewassen.
Mijn vader is tevens een behoorlijke roker en drinker. Ik zal een dag uit zijn dagelijks leven beschrijven:
00:00-12:30 slapen
12:30-12:32 gore rochelgeluidjes maken terwijl hij het teer van het roken van de vorige dag ophoest en in de wasbak uitspugt om ze vervolgens gewoon te laten liggen.
12:32-13:00 eten en thee met melk drinken. (thee is goor, melk ook en de combinatie al helemaal)
13:00-18:00 net doen alsof hij aan het werk is, maar eigenlijk stiekem spelletjes op de computer spelen en de krant aan het lezen. Ondertussen eet hij alle gevulde koeken op.
Dan (ik heb geen zin om verder nog tijden te typen...) gaat hij net doen alsof hij te druk is om te koken, download een opera'tje en gaat weer verder met koffie drinken en de krant lezen. Af en toe kijkt hij voetbal.

Hobby's: Zoveel mogelijk apparaten tegelijk aan hebben staan zonder ze echt te gebruiken. Bijvoorbeeld: tv, radio, computer en laptop terwijl hij buiten (of in de garage (is heel goor)) staat te roken. En hij drinkt wijn. Niet teveel als in hij wordt er dronken van, maar toch...

MAAR, hij is wel heel lief enzo. Bovendien betaalt hij mijn zakgeld. En hij weet veel van bio en heeft een microscoop die zo heel af en toe leen. En hij is heel steen-kundig. En ik ben en blijf genetisch aan hem verwant, dus ach. Oh, en hij heeft een neus. En neuzen zijn cool.

Dan heb je nog mijn moeder, ik heb even geen foto en ik ga dit een beetje afraffelen omdat ik Grieks moet leren en Frans moet maken. Als ik Frans niet maak, gaat mevrouw Dinges dat melden bij muf Mullie (mijn mentor). Mijn moeder is best oké, ze kan wat zeuren en zeiken en ze mailt veel te vaak naar school enzo. Maar ze is wel lief en neemt mij vaak mee naar concerten.

Mijn broertje is zo'n afschuwelijk monster dat ik later wel een gehele post aan hem zal besteden.

Ja dag en sorry voor het afraffel ding, maar er is toch niemand die dit leest, dus eigenlijjk maakt het niet uit.

0 reacties: