Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 8 februari 2011

totaal aantal pageviews

nederland: 1.335 (nu na vernieuwen al weer 1.356)
duitsland: 35
belgië: 27
letland: 23
rusland: 15
belize: 14
V.S.: 13
verenigd koningkrijk: 7
Israël: 4
singapore: 4
india: 1

oke, nederland, get it. duitsland is laura. v.s, wordt al vaag, maar misschien mijn oom en tante. belgië kan vlaanderen zijn...

maar letland, wat moeten mensen uit letland hier in vredesnaam? en rusland dan? en ik weet niet eens waar belize ligt, laat staan welke taal ze spreken (belizisch?) en wat ze met mijn blog moeten al helemaal niet. verenigd koningkrijk is ook al tamelijk vaag. en van israël en singapore snap ik al helemaal niks. en als ik kijk naar een week, dan zie ik ook dat drie v/d vier keer van israël uit deze week komen. wat moeten die mensen daar in vredesnaam? en india? ik doe niet snap.
oh, zo te zien heb ik de twee uit slovenië overgeslagen.

jullie wel snappen? of gewoon vage theorieën hebben? dan ik graag reactie hebbuh. danke schön.

5 reacties:

Vera zei

Belize is stiekem broertje van-land. Als in; naam die er veel op lijkt.

Het zijn waarschijnlijk gewoon woorden die je hebt ingetypt, en als je ze op google intypt kom je op jouw blog uit.

Anne zei

oeeeeh raar haha.
waar kan je dat dan zien?

& dankje voor je lieve comment!
Ik had eigenlijk nog een vraagje: jij hebt ongeveer 3 blogs. maar ik weet nooit op welke ik moet reageren:P haha. Op welke zit je het meeste? en post je het meeste? dan kan ik daar op reageren! :)

Nochmals vielen Dank für Ihren Kommentar

Anne zei

Okeee! Dankje voor je comment & uitleg.


Oh hoe komt het dat je met die andere gaat stoppen? :$
& ik zal voortaan op deze comments achterlaten:).

xxxxx;

Anne zei

hahahaha jaa, lijkt me erg duidelijk indd.
&dankje.
=D

Yvet zei

ja ik heb soms ook hele rare landen

maar bij mij ist mss de link van lookbook?
heb je dat mss?

xxx