Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 7 februari 2011

onlogisch en geweldig.

oke, eerst onlogisch. dat is ons huis. of eigenlijk meer de namen van de kamers. ik zocht een bepaald kinderboek (over Elmer, maar dat doet er niet toe) en mijn vader zei:"kijk op het kleine kamertje." ik loop dus naar zolder om te kijken, geen boek te bekennen. bleek dat dat het verkeerde kleine kamertje was. dat was namelijk het naai-kleine kamertje, maar hij bedoelde het logeer-kleine kamertje. maar als je logeerkamer zegt, kun je ook de studeerkamer beneden bedoelen. maar als je het dan weer over de studeerkamer hebt, kun je ook mijn kamer bedoelen. en als mijn moeder zegt dat de nieuwe shampoo in de badkamer staat, bedoelt ze dan die boven of die beneden? het is erg onlogisch en ik verwacht dus ook niet dat jullie het snappen. ik snap het zelf namelijk niet eens. ik denk dat ik de kamers maar eens ga nummeren.

en dan nu geweldig. in principe is het niet echt geweldig geweldig, maar het zijn meer puntsgewijs de dingen die mij blij maken...

  • appel met de achterkant van een lepel in een reageerbuis proppen.
  • als er op school een stoel in de gang staat en ik daar op kan gaan zitten.
  • als het buitenlicht uit is ervoor zorgen dat het aangaat omdat ik op de grond spring. (snap je?)
  • door school lopen zonder rugzak op mijn rug.
  • doppinda's eten
  • suikerpinda's eten
  • proberen mijn latijnse vertaling op de kop te lezen.
  • hinkelen
  • heel vaag door de aula dansen
  • vliegerijsjes eten
  • in de wind staan
  • naar onweer kijken
  • in de regen dansen
  • achteruit huppelen
  • achteruit hinkelen
  • op het ritme v/d muziek ademhalen
  • "juist" tegen martijn zeggen
  • met mijn ogen dicht door het huis lopen.
ja, zoals je kunt zien, had mevrouw de Jonge gelijk. ik word van de meest kleine onnozele vage dingen blij...

en jullie, waar worden jullie blij van?

2 reacties:

Vera zei

Ik zie dit als een tag. Ik ga bloggen jongens.

Anne zei

hahaha, dit is echt een hele leuke blog! hahaha.