Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 20 februari 2011

stylish blogger award

ik kreeg de "stylish blogger award"  van Manon. heel erg bedankt.

dan moet ik nu tien feiten/facts (is gewoon engels... maar er stond dat het facts moesten zijn...) over moi gaan erzählen.

1) ik ben lichtelijk gestoord. men noemt het ook wel last hebben van het gymnasiasme. dit is een gekheidsziekte waarbij men gaat knielen in plassen als het regent en goden belachelijk maakt. ook als een vliegtuig door de school rennen of gewoon graag na schooltijd in school zijn (geldt niet voor vrijdag) behoort tot de symptonen. kijk uit, het kan besmettelijk zijn.

2) j'aime la France. j'adore la France. oftewel, ik ben echt gek op Frankrijk. ik ga ook in de voorjaarsvakantie (aanstaande dinsdag, bereid je voor op wat blogloze dagen) naar PARIJS.  wiieehh, de hele tijd frans spreken, frans horen, frans eten en gewoon in het mooiste land ter wereld zijn.

3) om de een of andere reden is het zo dat leraren mij of heel erg mogen, of juist helemaal niet. meneer pijper bijvoorbeeld heeft echt een enorme hekel aan mij. terwijl mevrouw de Jonge mij wel mag. die moest laatst nog lachen omdat ik om de meest vreemde kleine dingetjes blij werd enzo. meestal is het ze-mogen-mij-wel-of-niet-gevoel wederzijds. ik heb namelijk ook een hekel aan meneer pijper. en ik mag mevrouw de Jonge ook wel. (tja, ze geeft bio, wat had je dan verwacht...)

4) eigenlijk vind ik school heel erg leuk. op sommige vakken na ga ik er met plezier naar toe. ik heb alleen een hekel aan wiskunde en grieks. maar bijvoorbeeld latijn en bio zijn echt leuk. maar vakanties zijn ook leuk hoor. daar niet van.

5) ik heb een tamelijk (assez in het frans^^) grote hekel aan huiswerk. maar ik krijg het wel altijd voor elkaar om er echt minimaal tijd in te stoppen. dan zeg ik bijvoorbeeld: aardrijkskunde krabbel ik wel wat neer, hij kijkt vast niet goed. engels kan ik wel ""perongeluk" vergeten. en grieks leer ik in de pauze wel. oh, kijk, ik ben alweer klaar. dat was makkelijk.

6) ik ga voor handvaardigheid een "ingwingdoosje" maken. eentje met een ingwing erop dus. mochten jullie niet weten wat een ingwing is, zoek even in mijn oude posts of klik bij mijn labels op "inwing". maar dit is niet echt een feit over mij.

7) ik behoor tot de gang. een stelletje idioten met dezelfde ziekte als ik bij punt 1. we zijn allemaal gestoord en gingen laatst shoppen in groningen. dat was leuk. vooral in de HEMA. maar dat terzijde. we zijn een stelletje enorme losers (ik citeer:"Niet daar gaan zitten, daar zitten alleen maar losers..." ja, dat waren wij dus), maar wel de hoop van onze toekomst. aldus Sandra.

8) ik heb over het algemeen een hekel aan shoppen/winkelen/kleding kopen/hoe je het dan ook maar wilt noemen. alleen als ik een ijsje mag, wil ik wel mee. hmm, ijs. en in groningen was het ook wel leuk, omdat we toen gewoon met z'n allen waren en het was gewoon gezellig. vooral toen in de HEMA dus. maar dat stond hierboven ook al. oh, en toen we bij de belg friet gingen halen en we meteen een soort van half solicitatiegesprek hadden. dat was leuk.

9) ik houd van ijs. sorbet ijs, of vliegerijsjes, of roomijs, of softijs, of BEN EN JERRY'S OMG, IK WIL HEBBEN. NU. hmmm, en dan vooral de chocolate chip variant. jammie. nu krijg ik honger. en zin in pizza. maar daar hebben we altijd zin in. we = een groot gedeelte van de gang. ik wil trouwens ook altijd als beloning een vliegerijsje. van de HEMA. jawel, daar hebben we de HEMA weer. maar ze zijn wel leuk. en ze kosten maar 75 eurocent. eigenlijk vind ik ze zo leuk omdat we met engels de film "the kiterunner" gezien hebben. maar dat terzijde...

10) ik ben dol op moeilijke woorden. ik noemde mijn lerares natuur- en scheikunde laatst een lijzebet. dat is een zeurkous. niet omdat ze dat is, maar gewoon omdat het een leuk woord is. net als omen. dat is een voorteken. en wat dacht je dan van sjamberloek. wat een kamerjas is. dat is toch interessant, lijkt mij...

hoe dan ook, nu moet ik hem doorgeven aan wat persoontjes.

ik geef hem door aan:

vera,  laura, anne, yasmine, lisa, iris en simone.


wat moeten jullie doen? (ik zal ook even reageren op een van jullie posts en daar nog een keer neerzetten wat jullie moeten/mogen doen) jullie

  • link naar degene van wie je hem hebt gekregen. (van mij dus)
  • schrijft tien facts over jezelf.
  • geef hem door.
voel je niet verplicht. want dat is het ook niet. maar als je er zin in hebt, doe het dan vooral.

4 reacties:

Vera zei

Leukleukleuk.
BTW, het was: Aldus Baba met 'Nee echt hoor' van San erbij.

Anne zei

oeeeeh gefeliciteerd!
Ik moet alleen nog wel even kijken of ik deze tag ga doen, want binnenkort komt er al een tag online. En ik heb echt al tegen heel veel tags gezegt dat ik die nog wel een keer zou gaan doen, hihi. maar ik moet dus nog even kijken.
Want ik vind het nogal moeilijk om 10 dingen over mezelf te vertellen. :P
dus ik beloof niks. ;$ sorriee. hihi.
ik kijk nog wel:).
maar als nog erg bedankt!!!

Anoniem zei

Ok. ik heb er ook 1 geschreven:
http://viva-italia-minigaga.blogspot.com/2011/02/stylish-blogger-award.html

Anne zei

Ik ga deze award toch doen, binnenkort kun je het online zien. Als het online staat, dan zeg ik het wel (aa')
dankje!