Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 22 januari 2011

Wat te doen als je je verveelt.....

ik ging naar google vertalen om te kijken wat er gebeurde als ik een tekst telkens naar een andere taal ging vertalen en dan weer naar het nederlands.

de originele tekst was:

Sorry, maar omdat ik bezig ben met Latijn en Grieks leren (en nee, het is ook niet zo dat ik er te laat mee ben begonnen), sla ik mijn opdracht deze week even over. Misschien kan ik hem zondag nog inhalen, of op een andere dag. (bericht van Lisa op SDOA)


wat er uiteindelijk uitkwam was:

Deze dingen beginnen te, dus november laptop) MIJN zal geven, zelfs na zeven verdwijnen. Misschien zoom, kon ik cast van zondag naar een andere dag.



4 reacties:

Marjolein zei

dit is maar de helft van het bericht. ik zal even het hele bericht hieronder zetten. weet iemand hoe het komt dat de helft verdwenen is???

ik ging naar google vertalen om te kijken wat er gebeurde als ik een tekst telkens naar een andere taal ging vertalen en dan weer naar het nederlands.




de originele tekst was:




Sorry, maar omdat ik bezig ben met Latijn en Grieks leren (en nee, het is ook niet zo dat ik er te laat mee ben begonnen), sla ik mijn opdracht deze week even over. Misschien kan ik hem zondag nog inhalen, of op een andere dag. (bericht van Lisa op SDOA)







wat er uiteindelijk uitkwam was:




Deze dingen beginnen te, dus november laptop) MIJN zal geven, zelfs na zeven verdwijnen. Misschien zoom, kon ik cast van zondag naar een andere dag.







ik vertaalde het eerst in het engels en terug. toen naar het arabisch. daarna naar het Latijn. en als laatste naar het Noors (en dus telkens ook weer terug...).

er werd mij gevraagd om langere posts te schrijven, dus laat ik dat maar eens doen...

{even tussendoor, mijn wekker geeft aan dat het 17:15 is en de lantaarnpalen zijn al aan}




ik verzamel feiten. maar nu echte interessante feiten. dus niet van die dingen als in deze post.

ik zal ze even noteren.

-bij zeepaardjes zijn de mannetjes zwanger.

-Emmen is groter dan Assen, maar heeft geen stadsrechten.

-er bestaat WEL een k in het Latijn.

-badminton heet badminton omdat de graaf die het voor het eerst organiseerde een landgoed met de naam badminton had...

-er is een grotere kans dat je dood gaat opweg naar de winkel om een lot te kopen, dan dat je daadwerkelijk de loterij wint.

-er zitten meer bacteriën op een toetsenbord dan op een wc-bril.




dat soort feiten. weten jullie nog een interessant feit?




ik moet nu ga, ik moet bio leren en een ak verslag maken...




Marjolein

Vera zei

Looooooooooooooooooooool XD

Aradion zei

*Verveelt.

Anne zei

hahahaa, grappig!
&dankje voor je lieve comment.