Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 28 oktober 2010

feiten

ik heb zojuist van vera vernomen (klinkt leuker dan gehoord) dat ik inderdaad maar eens over feiten moet gaan bloggen.

ik schrijf wel even wat feiten op..........

  • ik houd enorm van feiten (goh...)
  • ik heb altijd gelijk (tot de grote ergernis van pepijn ^^)
  • ik begin mijn feiten veel te vaak met ik
  • bij zeepaardjes zijn de mannetjes zwanger i.p.v. de vrouwtjes.
  • ik (nu zeg ik het weer) zeg (eigenlijk typ) vaak wiieehh
  • W  = omg, geweldig
  • interpunctie is stom
  • ik heb tien tenen
  • als je kleiner bent dan vijf centimeter, ben je klein voor een olifant
  • /\_/\_{..} is nu eenmaal een kameel, daar kan ik ook niks aan doen...
  • ik heb (bijna) altijd honger
  • omg, interpunctie is echt stom
  • misschien moet ik mijn haar groen verven
  • ik denk toch maar van niet (wat het verven van mijn haar betreft)
  • de cello is uitgevonden door Tardieu.
  • ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat is
  • braadstomen met maggie is très simple
  • dat eventjes de oven in klopt trouwens niet
  • het moet er wel een uur in
  • je kunt alleen aardappels bakken met genoeg olie (of een heleboel geduld (dat heb ik dus niet))
  • ik heb ook tien vingers
  • mijn rechterpink is een superheld
  • iris is momenteel niet lief, aangezien ze bepaalde cruciale gesprekken niet opslaat
  • ik heb eergisteren twee wc rollen opgebruikt, want de zakdoekjes waren op en ik had een niesaanval.
  • ik ga geen hoofdletters (en soms ook geen punten) gebruiken in dit bericht
  • feiten zijn geweldig
  • mankini's zien er niet uit
  • ik ga niet tegen een vreemde vent zeggen dat roken niet sexy is, terwijl hij met zijn vriendin in een kruidenbad zit
  • de helft van de "feiten" hierboven zijn geen feiten
tja, dat was het eigenlijk (nee joh, andermans lijk) wel...

Viszlát, Marjolein

4 reacties:

Vera zei

hahahhaaa xD

Aradion zei

W =/= (Daar staat dus "is niet") omg, geweldig. John = omg, geweldig. En interpunctie is geweldig.

HippThingz zei

hahahahah XD, feit: Dit is echt geweldig xd.

Marjolein zei

danke schön