Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 1 januari 2011

gelukkig nieuw jaar...

ten eerste...

gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

en ten tweede, ik verveel me en als ik uit bed kom, moet ik vuurwerk opruimen. oftewel, ik blijf liggen.
ik ga gewoon een hele lange post schrijven.

laat ik eens beginnen met een "oefening" die we van mevrouw M. (onze mentor) moesten doen.
we moesten namelijk in twee minuten al onze gedachten opschrijven...

dat ga ik ook doen, maar dan in vijf minuten en met een klein beetje censuur (heel af en toe (om de drie seconden) komt er een bepaalde naam in mijn hoofd op. die naam zul je zien als: <censuur>)...

oke, zodra de klok in mijn laptop op 11.50 springt (niet letterlijk), begin ik.

<censuur>, oh, het begint al weer goed, ik ben nog geen tel aan het denken en ik denl al weer aan <censuur>... go4ver, over het algemeen denk ik heel veel en nu denk ik niks, niet dat dat echt mogelijk is, volgens mij denk j ealtiojd wel wat... alleen soms niet echt in hele zinnen, ik tenminste niet. als er bijvoorbeeld sneeuw ligt, dan ga ik dingen denken als: beetje remmen, nu naar links, goed zo, beetje bijsturen... dat soort dingen. flutzooi, al twee minuten voorbij. het nadeel ik dat mijn gedachten te snel gaan... of, ik tup te langzaam. over het algemeen kun je (bijna) alles van twee kanten bekijken. <censuur>, mijn gedachten zijn, zoals je mogelijk al door had een beetje oncontroleerbaar... <censuur>, argh, hey, misschien moet ik zo ook wat gaan schrijven over tien dingen die mij ergeren... tja <censuur> oh, ik word er echt gek van. hey, ik denk nu net als op de fiets (mits er geen sneeuw ligt), dan denk ik namelijk alsof ik tegen iemand praat, maar dan  denk ik. ik denk tegen iemand. kun je wel tegen iemand denken, lijkt me vrij vaag... ja hallo, reageer eens even, ik denk tegen jou. neuh, lijkt me niet mogelijk. alhoewel, Q. zei ooit eens: alles kan, behalve omhoog vallen. in principe kun je best omhoog vallen. als je hier valt, dan val je in vergelijking met de andere kant van de wereld om- oh, dat waren mijn vijf minuten.

hmmm, even terug lezen, hmm, hmmm, hmmmmmmmmm...

nee, het slaat nergens op. oke, oh, ik ga een argh top tien maken

mijn ARGH toptien:
10. koude voeten
9. het feit dat ik vier boeken door elkaar heen lees en nu raak ik in de war.
8. de ex van iris.
7. het feit dat ik de ex van iris op acht gezet heb, terwijl hij véééél hoger moet.
6. het woord mogelijk (gebruik ik veel te vaak)
5. koude handen.
4. het feit dat mijn broertje verdrietig wordt omdat 2010 afgelopen is.
3. het feit dat 40 % van mijn punten in mijn ARGH toptien beginnen met "het feit"
2. leraren tegenkomen in de vakantie (kom ik later op terug)
1. volwassenen met hun irritante woordgrapjes. (terpentien van Pien en tzatziki (hoe schrijf je dat???) van Marieki...)

oke, het is nu 22.28, ondertussen heb ik een kastje geschilderd en ben ik (3.5 uur) in bad geweest.
dan nu uitleg over punt 2 in mijn ARGH toptien...

de leraren. ik ben deze vakantie gemiddeld 10/35 leraar per dag tegen gekomen.
vrijdag: mevrouw Baas tijdens het zwemmen (zie mijn vorige post)
maandag: mevrouw van Zwol (verjaardag van simone)
Donderdag: oudlerares v/d basisschool
woensdag: ik geloof mevrouw Miedema in de V&D, maar ik stond op de roltrap en ben meteen naar boven gevlucht.

dat komt neer op:

twee weken = vier leraren
een week = 7 dagen = twee leraren
3.5 dagen = 1 leraar
1 dag = 10/35

en toch sta ik een onvoldoende op wiskunde, snappen jullie dat nu???

hmm, hmmm, hmmmmmm... ik heb behoefte aan een nieuwe layout, denk ik. ik vind dit namelijk helemaal niks. misschien als ik vera, de beste, aardigste, geweldigste, meest intelligente en fantastische blogster die ik ken (en zeg nu niet dat ik niet kan slijmen...) héééééééél aardig aankijk, maakt ze een layout pour moi...


dus, vera, wil je please (gratis) een layout voor me maken...

nu heb ik te weinig inspiratie, dus ik ga nog even met mini praten, verder luisteren naar het top 2000 afkickweekend en dan slapen.

Marjolein.

post scriptum, ik was het bijna vergeten, maar hebben jullie nog goede voornemens? (ik wel, lees je volgende keer wel) en hoe was jullie jaarwisseling, nog veel vuurwerk afgestoken???

2 reacties:

Vera zei

Leraren zijn eng T_T

Tuurlijk maak ik een layout voor je (A)

Anne zei

Jij ook een gelukkig nieuwjaar! :)
&dankje voor je comment.