Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 29 januari 2011

concert (en vooral de mensjes die daar speelden)

aloha, guten tag, bonjour, hoi, hello, szia en salve beste mensjes (of hele slimme apen, aldus zo'n gast van omegle...),

ich bin gestern abend nach einem concert gewesen und es war sehr toll. tot zover het duits.
ik ben dus gisteren naar een concert geweest en het was erg leuk (dat stond hierboven ook al, maar goed).
er waren zes mensjes (het was tenslotte ook een strijksextet). 2 violisten, 2 altviolisten en 2 cellisten.
ik ga ze even allemaal bij langs...

violiste 1: leuke blauwe jurk, speelde goed, maar, maarmaarmaar... doe even een iets minder strakkere jurk aan, want er komt wat vet uit de bovenkant van je jurk. ja, zo ongeveer daar. daar bij je oksel en je rug. en had ik al vermeld dat je meer onderkinnen dan meneer van Cruchten hebt als je die viool zo strak onder je kin klemt...

violiste 2: speelde ook wel goed, haar jurk was ook wel redelijk. beige, maar leuk. maar lieve schat (flutzooi, ik ga yasmini napraten...) ga niet je schouderkinsteunding midden in een stuk goed zetten. het zeg er nog al raar uit. even dat je het weet. en het zou ook helpen als je je bloemen mee neemt, i.p.v. ze daar zo zielig te laten liggen...

altvioliste 1: je speelde best wel goed. maar: doe a.u.b. geen kleren meer aan waarvan je meteen denkt: oeh, zouden die knopen de druk wel aankunnen. en die schoenen van je, die konden echt niet. wat waren het? een soort van cowboylaarsjes, maar dan rood met blauw en veel te hoge hakken? en nu ik toch bezig ben, het lijkt mij logisch dat je beter speelt als je naar je muziek kijkt, in plaats van alleen maar naar anderen.

altvioliste 2: leuke jurk. maakt mij een beetje jaloers. en flutzooi, waarom kan ik niks gemeens en beledigends over jou zeggen? je speelde goed en tja. maar ik heb dan dus ook maar een vraagje, wat was die schaafplek op je elleboog? {ik typte eerst elleboor...}

cellist 1: sexy uitdrukking (en ja anne, hij had een baard ^^) en je speelde heel mooi. maar wat houd jij je stok beroerd vast zeg. ik zou het veel beter doen. (en ja, een van de weinige dingen die ik wel goed kan is die stok vasthouden...) en til die arm een beetje op. je houding was tamelijk rampzalig. maar het geluid was goed, dus ik vergeef het je.

cellist 2: je speelde best goed. maar wat ben jij lelijk zeg, niet normaal. stel je de lelijkste persoon op aarde voor en deze gast was minstens tien keer erger. en dan die houding. hij had z'n stok beter vast dan die andere, dat moet gezegd worden, maar sinds wanneer moeten je voeten in de eerste positie uitgedraaid (dus niet parallel) als je cello speelt? het zeg er erg belachelijk uit. en doe a.u.b. je mond dicht, want je had echt zo'n van cruchten pruillipje. paste je mooi bij violiste 1...

zoals je wel kon lezen, was het erg leuk. (en dat meen ik serieus, ik vond het echt leuk)

auf wiedersehen, Marjolein.

post scriptum, voor de duidelijkheid nog maar even een plaatje met daarop voeten in de eerste positie.
zoals de voeten van de man...

2 reacties:

Vera zei

Hahahaha.
Mais, HOE DE FUCK KAN IEMAND LELIJKER ZIJN DAN OSD?

Fleur zei

haha wat n commentaren xD
geweldig!