Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 24 oktober 2010

zwemmen, mankini's en roken... (en twee ijsjes......^^)

Gisteren zijn we (zoals sommige van jullie hoogstwaarschijnlijk wel weten) wezen zwemmen. (We = Vera, iris, anne, marloes en ik.) Wat voor mensen je wel niet tegen komt in het zwembad....

Een groepje jongens in mankini's (al wisten we toen nog niet wat ze waren). dit zijn mannelijkebikini's en ze lijken enorm op bretels. Je kunt hieronder zo een plaatje zien. Wij zaten ondertussen in het bubbelbad en tja, toen liepen ze weer langs. Gingen ze wat te drinken halen. Vera en Anne meteen: "Marjolein, ga eens vragen wat ze nu eigenlijk aanhebben....." Ik  had zoiets van oke, maar daar wil ik dan wel iets voor terug..... Na wat overleg en geschreeuw over eten besloten ze dat ik een ijsje zou krijgen. Ik denk niet dat ze serieus geloofden dat ik het zou gaan vragen, maar ja......... Ik loop daar dus op af (en ik heb een hekel aan aanhalingstekens, dus die typ ik niet meer...) en zeg:

Ik: Hoi.
Hij: Hoi.
Ik: We hebben het erover gehad en we zijn eruit dat dat wat je aanhebt geen bretels zijn.
Hij: Heel scherp van je.
Ik: Goed hè.....
Ik: Maar wat is het dan wel??
Hij: Een mankini.
Ik: Een wat???
Hij: Een mankini, dat is een mannelijke bikini.
Hij: Maar denk je dat we dat gewoon dragen of voor een speciale gelegenheid??? (Als het een speciale gelegenheid was, dan was het vast omdat ze net uit de kast gekomen waren..... Het zag er niet uit.)
Ik: Dat hoef ik niet te weten hoor.
Ik: Ik kreeg namelijk een ijsje als ik dit aan jullie zou vragen en dat heb ik nu gedaan.
Ik: Ik heb alle informatie die ik nodig heb.
Ik: Bedankt.
Hij: Doei
Ik: Doei.

En zo verdiende ik mijn eerste ijsje.

Vera en Anne (En ik weet eigenlijk niet of Marloes hem ook leuk vond, dus ik houd het wel op Vera en Anne...) hadden hiervoor al een "leuke jongen" gespot. Hij was leuk, totdat ze hem naar buiten zagen gaan. Wat bleek nu, hij rookt. Drie maal raden wie ze nu weer nodig hadden... Precies, moi. Toen hij weer binnen was en bij de kruidenbaden ging staan, moest ik aan hem gaan vragen waarom hij rookt. Hiervoor zou ik nog een ijsje krijgen...

Ik (Ik tik op zijn schouder (Ja anne en vera, ik heb hem wel aangeraakt, hij had zo'n zacht huidje.... Sorry, ik zal jullie verder niet meer jaloers maken)): Pardon meneer...
Hij: Ja.
Ik: Ik krijg een ijsje als ik aan u vraag waarom u rookt.
Hij: Wat zei je?
Ik: Mag ik weten waarom u rookt?
Ik: Als ik dit zou vragen kreeg ik namelijk een ijsje.
Hij: Waarom ik rook..... (Hij was niet erg snel van begrip.)
Ik: Ja.
Hij: Ik weet niet......
Hij: Omdat ik er ooit mee begonnen ben...
Zijn vriend: Om dat je het lekker vindt.
Hij: Ja, omdat ik het lekker vind.
Ik: Oke, bedankt.

Toen moest ik eigenlijk ook nog tegen hem gaan zeggen dat roken niet sexy is, maar hij zat met zijn vriendin in bad, dus dat leek mij niet zo'n goed idee.
Toen we eindelijk klaar waren (we gingen namelijk weg nadat ik het rookverhaal gesteld had) kreeg ik m'n eerste ijsje. Een klein bakje hertog roomijs. Het was heerlijk, bedankt...

Eigenlijk wilde ik ook nog mijn serieuze gesprek met iris opschrijven, maar mijn vader leest dit ook, dus dat doe ik maar niet...

Viszlát, Marjolein

De mankini, de mannen bij ons hadden er (gelukkig) nog wel een zwembroek overheen aangetrokken.

2 reacties:

Laura zei

Omg hahaahha.
marjolein en haar ijsjes ^^
Ik had er graag bij willen zijn =)

Aradion zei

Weet ik, Marjolein, het was gewoon een speling. Heel veel mensen zeggen "blag" in plaats van "blog", nowadays. Gewoon voor de lol.