Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 28 oktober 2010

omg, ik zit bij richard op zolder achter een computer met een veel te vierkant beeldscherm.

even van te voren, ik doe niet aan hoofdletters (kapitalen) en af en toe ook niet aan punten en komma's en dat soort sh*t.

ik zit momenteel bij richard (en iris, maar het is (nog) het huis van richard) op zolder te bloggen (en chatten met vera) op (voor) een computer met een veel te vierkant beeldscherm.

ik zal bij het begin beginnen (goh....)...........

iris zou om twee uur, ik herhaal twee uur, bij mij zijn.
om 21 na 1 stond zij echter al op de stoep.  (we zijn nu met een balletje in een gat aan het gooien, helaas kunnen we geen van allen echt mikken en ik heb net bijna een tv gemold^^) ik moest nog even lunchen (en eigenlijk ook cello spelen en mijn kamer opruimen) en toen zijn we vertrokken. (ondertussen waren ze (ik niet) ook al met kleine oranje balletjes aan het gooien en ik heb een grote bal (van kurk) afgepakt, zodat ik weer rustig verder kon schrijven. richard gaat nu chips eten omdat hij zo moet schaatsen en nog niks gegeten had. iris begeleidt hem daarbij. we hebben het nu over bruidsjurken en de huwelijksreis (ze deden net een spelletje met vliegtuigen. (nu lezen ze mijn engelse blog over zeepaardjes, maar dan vertaald) ze zijn losers)
hoe dan ook, wij fietsen rond twee uur naar richard (die ik verder gewoon r noem) en we vertrouwden op mijn intuïtie. we waren redelijk dichtbij (zo'n tweehonderd meter van zijn huis), maar het stortregende en toen hebben we een of andere vage vent aangeklampt, of hij ook wist waar de verkleumde vlinders wonen. daar woont richard namelijk.
dat wist hij wel, kregen we een hele vage beschrijving, maar we hebben het gevonden hoor.....
(r geeft iris nu een rondleiding door zijn huis^^)
hoe dan ook, we gingen een eindje fietsen en we waren flauw aan het doen (en ik was de hele tij d vage bewegingen aan het maken om iris duidelijk te maken dat zij actie moest ondernemen) door op kraaien te schieten, maar ze vlogen telkens weg. wij fietsten verder (nadat ik het stokje van richard had afgepakt en hij in lachen was uitgebarsten) en r zei: hier vliegeren we meestal. tja, dat was niet zo heel erg slim van hem. ik fiets alvast vooruit en iris legt het hem (geduldig) uit. (r wordt nu overreden. gelukkig was hij toch al dood (in een spelletje)) wij fietsen verder en ik verstop me achter een bosje. r pakt mijn fiets en zegt: fiets dan weg.... ik fiets idd weg en r houdt het niet vol. (r ging net op de grond liggen.... gelukkig zei iris dat dat echt niet kon...)
uiteindelijk fietsen ze samen weg en fietste ik er langzaam achteraan. als ik uiteindelijk ook de straat in rij staan ze daar met z'n tweeën te wachten. ik keer meteen om en denk: ach, ik rijd wel even om. als ik ze weer zie, staan ze op de brug.ze zijn al weg als ik eindelijk bovenop de brug ben en staan bij het huis van r. als ik daar aankom is r al naar achteren gereden en zijn fiets aan het wegzetten. ik zeg tegen iris: en.... (hoopvol). zegt zij: er is niks gebeurt, we wilden op jou wachten. ten eerste, dan ga ik over m'n nek. (als ik dat moet zien) en ten tweede, er was verder niemand bij, dus wie zegt dat er nog niets gebeurd is??? ik zit nu dus op zij zolder te typen en zij spelen tafelvoetbal.

ik kan je dit vertellen, probeer nooit te bloggenover iris en richard als ze er zelf bijstaan en je de muis uit handen rukken (letterlijk).

ik zou nog veel meer kunnen schrijven, maar vera wordt ongeduldig en ik begin kramp in m'n poten te krijgen, dus ik stop toch maar.

Viszlát, Marjolein

2 reacties:

Vera zei

Ik snap er niets van.

Marjolein zei

ik zal het nog even wat duidelijker maken als ik thuis ben en er de tijd voor heb.