Volgers

About Me

Mijn foto
Marjolein
Behind you
Vijftien jaar en zeer zeker niet normaal. Houdt van bijnamen en moeilijke woorden. Leert graag fobieën uit haar hoofd.
Mijn volledige profiel tonen

Labels

afspraken (1) analyse (1) angst (1) animatiepoppetje (1) argh (1) arrogant (1) artcadia (1) astaat (1) Athena (1) baas als heks (1) Balazuc (1) ballet (1) bang (1) beroepen (1) betoog (1) biologie (2) bitches (1) blablabla (1) blij (1) Bob and Carol (1) boccherini (1) cadeautjes (1) CADSZ (1) catilina (1) cello (2) chocolade (1) chromosomen (1) computers met veel te vierkante beeldschermen (1) concert (1) dagdroom (1) DDLD (1) de enige (1) de tandloze glimlach van mijn leven (1) deathly hallows (1) denken (1) depri (1) dirk (1) Dit is een link (1) dood (1) doorvertellen (1) Dot (1) droom (1) dropje (1) een paar dingen o.a. over W... (1) ehm (2) eiffeltoren (1) einde (1) Emo's (1) enz (10) etc (7) even tussendoor (1) familie (1) fancy fair (1) feiten (2) filosofie (1) fobieën (1) foei (1) foto's (2) Frankrijk (1) gang (1) gedachten (1) geert wilders (1) geheim (1) geit (1) geitenjongen (8) geitenjongendag (1) gesprek (2) god ik heb echt niks te melden (1) goh (1) goodbye (1) google (1) grammaticafouten (1) grieks (2) groningen (1) gymnasium (1) Hallo (1) handschoenen (1) handvaardigheid (1) help (1) Hera (1) here comes the sun (1) heremietkreeft (1) Hippie (1) huis (1) huiswerk (3) huurboekjes (1) i-pod (1) ijsjes (1) ik (1) ik ben waardeloos (1) ingwing (1) interpuntie (2) iris (2) japanners (1) jarig (2) jongens (1) kaas (2) kameel (1) kamers (1) kattenkots (1) kcv (1) kernen van rode bloedcellen die ze niet hebben (1) kots en andere niet leuke mannendingen (1) krantenbericht (1) latijn (2) layout (1) lees dit niet (2) lees dit niet. (1) lerarenfobie (1) leren (1) liefde (2) lijstje (2) luisteren (1) maakt niet uit (1) maar dan nu ook echt (1) mail (1) mankini's (1) meneer hofman (1) menuet (1) Mètis (1) mevrouw baas (2) mieren (1) moeder (1) moi (1) muziek (2) nagellak (2) nederlands (1) nieuw jaar (1) niks (1) Normaal (1) onlogisch (1) onvoldoendes (1) onzin (7) onzinnigheid (1) opsomming (1) OSD (1) overig (1) pageviews (1) parijs (3) pedobos (1) pijper (1) pizza (1) please pap en mam (1) politiek (1) Poseidon (1) prekerstdiner (1) project (1) protestblog (1) psychologie (1) PTVA (1) reacties (1) recensie (1) retorische vragen (1) richard (2) Riezenbosch (1) rijtjes (1) rokende leuke jongens (1) rottige wikipedia (1) saai (3) sarcasme (1) schaap (1) scharenhouderslabeltjesdoosjestegoedbonnetjes (1) schattig (2) scheikunde (1) school (2) scouting for girls (1) SDOA (1) seal (1) sinterklaas (2) six days of awesome (2) sjaal (1) sorry (1) stad (1) stalker (1) stoppen (4) stoute blogger (1) strepenboekje (1) strijk sextet (1) Stylish Blogger Award (1) taalfouten (2) taalgebruik (1) Tabulamor (1) technasium (2) teksten vertalen (1) terug (1) test (1) tip (1) tja (1) toetsen (1) tralalalala (1) vaag (1) vaag hoofdding (1) vader (1) vage blaasontsteking pilletjes (1) vage kinderen in de stad (1) vakantie (2) van Dulmen (1) verbetering (2) verhalen (3) verjaardag (1) verwaarlozing (1) vliegeren (2) vliegerijsje (1) voldoende op grieks (2) vraagteken (1) vreemdgaande moeder (1) w (2) waardevolle lessen (1) was in haar (1) wat doe ik fout (1) wat te doen? (1) wedstrijd (1) weglopen (1) wikipedia (1) willekeurig (1) winkelen (1) winterjas (1) wiskunde (3) woorden (1) wratten met haren (1) youtube (1) Zeegse (1) Zeus (1) zomerhuisje in de provence (1) zweeds (1) zwemmen (2)
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 23 oktober 2010

Wat te doen als je je verveeld.....

Tja, laat ik maar eerlijk  zijn, ik heb zo'n negen en een drie kwartier vakantie (gisteren niet meegeteld) en ik verveel me nu al. Dat is toch erg..... Gelukkig weet ik altijd wel wat te doen (behalve tijdens wiskunde.....), dus ik ging weer eens naar mijn lievelings site (http://www.ziggo.nl/) en ging vragen aan Tess stellen:

Hoe oud bent u?
Je vraagt een dame toch niet naar haar leeftijd... Stel me maar een vraag over Ziggo.

Wilt u een date met mijn broertje?
Het spijt me, maar ik begrijp je vraag niet. Formuleer je vraag eens anders. Korte zinnen of een aantal steekwoorden snap ik beter.

Hoe laat is het?
Bij de volgende toon is het 09:44:59 uur ...piep..

Waarom hebben stieren geen uiers?
Het spijt me, maar ik begrijp je vraag niet. Formuleer je vraag eens anders. Korte zinnen of een aantal steekwoorden snap ik beter.

Heb ik een voldoende gehaald op mijn griekse proefwerk?
Ik beantwoord liever geen vragen die ik niet begrijp. En ik ben bang dat ik nu niet snap wat je wilt weten. Soms helpt het als je de vraag anders stelt. Bijvoorbeeld met een korte zin of een aantal steekwoorden.

Heeft u ook zo'n honger?
Hoe wordt het weer in Nederland en Europa? Gaat het regenen of schijnt de zon? Bekijk het weer nu, de verwachting voor de komende dagen en de buienradar op deze pagina.

Wist u dat mannen tepels hebben omdat die worden aangemaakt voordat het geslacht bepaald is?
Op dit soort opmerkingen ga ik niet in. Wil je iets over Ziggo weten?

Als u moet kiezen, wie kiest u dan? abba of queen?
Ik doe mijn best je een duidelijk antwoord te geven. Maar ik kan je vraag niet goed plaatsen. Stel je vraag eens op een andere manier. Korte zinnen of een aantal steekwoorden snap ik beter.

Kijkt u ook wel eens in de spiegel en denkt dan: "goh, wat ben ik eigenlijk een dom programma, dat ik zomaar voor ziggo werk."?
Ik help bezoekers van deze website die vragen hebben over Ziggo.

Nou ja, dat is ook niet echt een licht......

Viszlát, Marjolein

1 reacties:

Vera zei

De ikea heeft er ook zo eentje. 'Anna' heet ze.